בוטוקס יתרונות וחסרונות

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

בוטוקס יתרונות וחסרונות: בוטוקס עשה, ועודנו עושה, את דרכו למקום הראשון בתור החומר המעניין ביותר בתחום האסתטיקה. מדהים לראות כיצד חומר, אשר שימושו הראשון היה כנגד טיפול בתופעת עין עצלה (ידעתם?) עשה את שמו בתור מעלים הקמטים האולטימטיבי. למעשה, בעוד ההליך נחשב לנפוץ ביותר בו עושים שימוש בבוטוקס, כיום, למעשה בשנים האחרונות, ניתן למצוא מספר שימושים נוספים לו, ובהם כחומר מעבה שפתיים (מחליף את הסיליקון בתור כך), מטפל בבעיה האקוטית של הזעת יתר (מנטרל באופן כמעט מלא את את פעולתן של בלוטות ההזעה) ואף נחשב כבעל סגולות בהקלה על כאבי ראש חריפים ומגרנות.

בוטוקס יתרונות וחסרונות

אם חשבתם לבחור באחד מהטיפולים בשימוש בוטוקס יתרונות וחסרונות הן עניין שלבטח הגיח למח שלכם. דבר שמאוד חשוב להבין הוא שחומר הבוטוקס והשימוש בו, על אף שנחשבים לפשוטים וזמינים מאוד, חייבים להתבצע אך ורק ביד איש מקצוע אשר הנו בעל האישורים הנדרשים, בקיא במינונים, בנקודות ההזרקה, מספר הטיפולים, ולמעשה בכלל ההליך. מאוד חשוב, טרם הטיפול הראשון, לבצע בדיקה פשוטה במטרה להבין האם גופכם מגיב באופן אלרגי לחומר, או לאחד ממרכיביו השונים. בדומה לכל דבד (באמת לכל דבר בחיים), גם להזרקת בוטוקס יתרונות וחסרונות, אשר חשוב להיות מודעים אליהם באופן מלא טרם ההשלמה עם הטיפול.

בהמשך לרצון שלכם לעבור טיפולי בוטוקס יתרונות וחסרונות הם דבר שכמובן חשוב להיות מודעים אליהם, ומפורטים להלן:

יתרונות

מעלים קמטים, ובקלות רבה יחסית ניתן להגיע לתוצאות איכותיות מאוד.

יעיל מאוד כטיפול בתופעת הזעת יתר

נחשב לחומר בטוח לשימוש (באם אינכם אלרגיים אליו).

זמני! ככה שאם אינכם מרוצים מהתוצאה, כל שעליכם הוא לא לערוך טיפול חוזר.

חסרונות

דורש תחזוקה (יש לערוך טיפול חוזר אחת למספר חודשים על מנת לשמור על התוצאות, תלוי בסוג הטיפול).

יקר (עלות טיפול 150 – 250 ש"ח)

קיים סכנה לרגישות בעת אלרגיה (יש לוודא ברמה גבוהה כי אינכם אלרגיים אליו).

נשמח לסייע לכם במידע נוסף אודות הליך הזרקת בוטוקס יתרונות חסרונות, משך החלמה החלמה, עלויות וכל שאלה נוספת שעולה בדעתכם. למידע ופרטים נוספים, השאירו את פרטיכם בטופס המצורף ותנו לנו ליצור עמכם קשר עוד היום.

אנחנו בבוטוקס4 סקין עושים כל מאמץ להביא לקהל קוראינו מידע חיוני ככל האפשר טל עדכן בכל המתרחש בענף הניתוחים הפלסטיים והטיפולים האסתטיים. נשמח לעמוד לשירותכם בכל נושא בתחום לרבות מידע על הטבות ומבצעים בתחום, בנושא סבסוד קופת החולים ועוד.
צרו עמנו קשר להמשך פרטים. השירות ניתן בחינם וללא התחייבות!!

 

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן