כמה זמן מחזיקה חומצה היאלורונית

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

שאלות כמו כמה זמן מחזיקה חומצה היאלורונית מעניינות אותך? אם כך, זה הזמן להתחיל לברר על הטיפולים המתאימים להצערת עור הפנים.
החומצה היא חומר שהגוף מייצר אך עם השנים פחות ופחות, מה שמוביל להופעת קמטוטים. אם ברצונך להעלים קמטוטים, ליישר את העור,
להיפתר מצלקות וליהנות מעור צעיר, זה הזמן להשאיר את פרטייך באתר ולקבל פנייה ממומחה בתחום וכל זאת ללא כל התחייבות מצדך.

מידע על חומצה היאלורונית

חומצה היאלורונית היא חומצה הקיימת בגופנו. היא נמצאת בכל רקמות הגוף, מסייעת להעביר חומרים מזינים לגוף ומרחיקה רעלנים. החומצה שומרת על הלחות של הגוף והעור והיא האחראית לכך שהעור ייראה רענן וצעיר. עם השנים הגוף מייצר פחות חומצה היאלורונית והתוצאה נראית על עור הפנים ומורגשת באזורי המפרקים. הזרקה של החומצה משמשת בטיפולים אסתטיים רבים אך לא רק, היא גם מסייעת במקרה של בעיות מפרקים וקשיי תנועה.

מידע נוסף ובהרחבה במדריך המלא אודות חומצה היאלורנית: חומצה היאלורונית המדריך המלא!

כמה זמן מחזיקה חומצה היאלורונית

כמה זמן מחזיקה חומצה היאלורונית ?

הזרקת חומצה היאלורונית היא פעולה נפוצה בתחום טיפולי האסתטיקה והיא משמשת גם לטיפולים רפואיים נוספים. היתרונות של טיפול זה רבים ובהם: טיפול מהיר, מינימום תופעות לוואי ותוצאות טובות של הצערת עור הפנים. החיסרון של הטיפול נעוץ בתשובה לשאלה כמה זמן מחזיר חומצה היאלורונית. התשובה לכך היא שהחומצה מתפרקת עם הזמן ולוקח לה בין שנה לשנה וחצי להיספג בגוף. אמנם הדבר יכול להישמע כחיסרון אך חשוב לדעת כי אפשר לבצע טיפולים נוספים.

כל כמה זמן חומצה היאלורונית ? – מתי אפשר לחזור על הטיפול ?

בהתאם לצורך אפשר לחזור על הטיפול. השאלה על כל כמה זמן חומצה היאלורונית יכולה להיות מוזרקת אל הגוף היא שאלה שיש לענות עליה באופן פרטני. החומצה היא חומר שנמצא בגוף, הוא מזהה אותה ובאופן טבעי יש לה מחזור חיים בגוף שכולל התחדשות. עם השנים הגוף מפחית את כמות החומצה ולכן נוצרים קמטוטים. גם כאשר היא מוזרקת מבחוץ, הגוף מקבל אותה ולבסוף סופג אותה. בהתאם לסוג הטיפול שיתבצע על עורך ומהירות הספיגה אפשר יהיה לבחור אם לבצע הזרקה נוספת ומתי.

כמה זמן מחזיקה חומצה היאלורונית

כמה זמן לוקח כל טיפול של הזרקה?

כדי לבצע את הטיפול יתבצע טשטוש של האזור ולאחר מכן הזרקה של החומצה. בהתאם לאזור הטיפול ואופיו הזמן יכול להשתנות ועם זאת, תוך שלושים דקות ייתכן והוא יסתיים. מדובר בטיפול שאינו כואב ולמעט התאוששות קלה אין צורך לשנות את שגרת החיים. לאחר סיום הטיפול מומלץ שלא לשתות משקאות חמים או אלכוהול, לא להיחשף לחום, להימנע מאיפור למשך כ-6 שעות ומפעילות מאומצת למשך כ-24 שעות. מעבר לכך, אין כל מגבלות לאחר הטיפול ואם בכל זאת יש לך שאלות כמו כמה זמן מחזיקה חומצה היאלורונית, אילו תופעות לוואי יכולות להופיע וכיצד עלייך לנהוג בתום הטיפול, עלייך להפנות אותן אל המטפל.

מעוניינים בהזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים? כל המידע בקישור שלפניכם:  הזרקת חומצה היאלורונית בשפתיים (כולל מחירים)

כמה עולה הזרקת חומצה היאלורונית?

הזרקת חומר מילוי זה אינו זול ביחס לחומרי המילוי האחרים ובזאת בשל איכותה על אף שהיא נעלמת מהר יותר מהגוף. עלות מזרק של 1.2/1.3 סמ"ק תעלה לכם בין 1400 שקלים לבין 1,600 שקלים ויותר וזה תלוי בסוג החומצה שתבחרו או שתתאים לכם. מידע נוסף אודות מחירים בקישור: מחירים

כמה זמן מחזיקה חומצה היאלורונית
גם לגברים

חשיבות בחירת המטפל לצורך הזרקת החומצה

עלייך לברר לא רק כמה זמן מחזיקה חומצה היאלורונית ומתי יהיה עלייך לחזור על הטיפול אלא לבדוק מי יכול לבצע את הטיפול. רק מומחה בתחום, בעל ניסיון רב, שיכול להציג בפנייך תיק עבודות מרשים ובעל רשימת לקוחות ממליצים, יהיה המטפל הנכון להעניק לעור פנייך את המראה עליו חלמת זמן רב. עלייך לשים את פנייך בידיים טובות ואצל מטפל זמין וקשוב שיוכל ללוות אותך לפני, במהלך ולאחר הטיפול. באפשרותך להשאיר לנו פרטי קשר בטופס המיועד באתר ונציגנו ישמחו לספק לך מידע ראשוני ומחירים ללא כל עלות וללא כל התחייבות !

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן