כמה עולה בוטוקס בבית השחי

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי

מאז נכנס לחיינו והפך לאחד השחקנים המרכזיים בתחום האסתטיקה, הבוטוקס ממשיך לכבוש פסגות נוספות, ולהתברג בתור הטיפול האולטימטיבי במגוון רחב ביותר של תופעות. בעוד בעבר, בחמש עשרה השנים האחרונות, שימושו ה'יחיד' של הבוטוקס היה בתור מעלים קמטים, כיום ניתן למצוא אותו במגוון רחב של טיפולים, ובהם טיפול לכאבי ראש, כמעבה שפתיים ואף כדרך טיפול יעילה ביותר לתופעה מאוד נפוצה ובעייתית של הזעת יתר, ממנה, לא רבים יודעים, סובל כאחוז אחד מן האוכלוסיה. אם אתם מתעניינים בהליך, ומעוניינים לשים את התופעה המביכה מאחוריכם, לבטח עלתה במוכחם השאלה כמה עולה בוטוקס בבית השחי, מיד נשיב על כך.

בוטוקס בבית השחי למניעת הזעת יתר – איך זה עובד?

רגע, איך בכלל עובד העניין הזה שאנו מזריקים חומר לעור, שבכלל משמש כמעלים קמטים, וזה פשוט מפסיק כמעט באופן מוחלט את ההזעה. לא רבים יודעים, אך החומר הינה בכלל רעלן, שנחשב למסוכן מאוד ולבעל תכונות משתקות שרירים, כזה אשר אם ניתן שלא במקצועיות עלול לגרום אף למוות. מעצם היותר כמשתק שרירים, מקנה תחושה של העלמת קמטים אך בעצם מרפה אותם ובכך נהיים פחות בולטים על פני העור. למעשה, תכונה זו מגיעה לידי ביטוי גם בעת הטיפול בתופעת הזעת יתר, בכך שמשתק את פעילותן של בלוטות ההזעה כמעט באופן מוחלט, ומצמצם את התופעה באופן ניכר.

לפני שאנו שואלים כמה עולה בוטוקס בבית השחי, הידעתם שישנן עוד 2 נקודות הזרקה אופציונאליות לטיפול בהזעת היתר? ניתן לבצע הזרקה בסה"כ לשלושה מוקדים בגוף (ההזרקעה מתבצעת בסמוך לאזור ההזעה המוגבר), כפות הידיים, כפות הרגליים ובבית השחי. לרב הזעה בבית השחי נחשבת לחמורה יותר, המצריכה את מספר הטיפולים הרב ביותר, ולזאת שעולה הינה הגבוהה ביותר.

כמה עולה בוטוקס בבית השחי? טווח המחירים להזרקה באזור זה נע בין 6,500 ל- 8,000 ש"ח, תלוי כאמור ברמת ההזעה. חשוב להדגיש כי המחיר כולל מספר טיפולים, שכן יש לבצע חזרה על הטיפולים אחד למספר חודשים על מנת לשמור על התוצאות הרצויות ולאורך זמן. למידע ופרטים נוספים ממרפאות האסתטיקה והמנתחים הוותיקים והמנוסים ביותר בשוק, ללא כל עלות או התחייבות מצדכם, השאירו את פרטיכם בטופס האתר ונציגינו ייצור עמכם קשר עוד במהלך היום.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן