איך להשיג שפתיים יפות

אם נשאל נשים בכל מקום בעולם מה הן לדעתה השפתיים המושלמות, רבות בוודאי יאמרו ששפתיים מלאות וחושניות הן האידאליות. גם הגברים ככל הנראה יאמרו דבר דומה. למרבה האכזבה, לא כולן נולדות בדיוק עם השפתיים שעליהן הן חולמות, ויש מי שרוצה לעשות את השינוי הדרוש ולפעול לעיבוי שפתיים כדי שייראו בדיוק כמו בפנטזיה שלה. ישנן כיום שיטות מתקדמות למדי לצורך מילוי שפתיים וכן אפשרות להזרקת בוטוקס אשר מסייעת להעלמת הקמטים סביב השפתיים, שגם הן משפיעות במידה רבה על שביעות הרצון של האישה ממראה השפתיים שלה.

מילוי שפתיים – איך זה עובד?

עיבוי שפתיים הוא פעולה פשוטה יחסית בימינו, ככל שהטכנולוגיה מפותחת ושיטות שונות ומגוונות פותחו והשתכללו עם השנים. השיטות השונות מציעות גם יתרונות משמעותיים, ובעיקר המשמעות שלהן היא שמילוי שפתיים מתבצע בקלות, בטיפול מהיר, ועם החלמה מהירה מאוד. בנוסף, גם מחיר מילוי שפתיים איננו גבוה, והטיפולים הם ברמה גבוהה עד כדי כך שקשה לפעמים להבחין כי השפתיים אינן טבעיות. איכות התוצאה תלויה גם בתכנון נכון של הרופא ובהתאמה מדויקת של גודל ועובי השפתיים למבנה הפנים באופן כללי. רופא מומחה ובעל ניסיון הוא זה שיידע לייעץ לך מהי צורת השפתיים הנכונה לך, שכן שפתיים שאינן פרופורציונליות עשויות לגרום למראה שאיננו אסתטי ולפגוע יותר בתחושת הביטחון העצמי. הזרקת בוטוקס, אגב, יכולה לשמש כאן לצורך השלמת הטיפול ולהעלמת הקמטים סביב השפתיים המלאות והחדשות שלך.

 

כך תשיגו שפתיים יפות יותר
כך תשיגו שפתיים יפות יותר

שיטות לעיבוי שפתיים

דרך אחת לעיבוי שפתיים באופן טבעי כוללת הזרקת חומרים טבעיים, בהם קולגן או שומנים עצמיים של הגוף. החומרים בשיטת הטיפול הזו נספגים מהר מאוד, כך שגם הסיכון לתופעות לוואי הוא נמוך מאוד. שיטה נוספת היא ניתוח להגדלת השפתיים, אשר יתבצע על ידי מנתח פלסטי מומחה ומיומן, וכאן חשוב מאוד לבחור אדם בעל ניסיון רב כדי שהניתוח יבוצע בצורה חלקה ונקייה, ללא תקלות וללא בעיות פיזיות. השפתיים גם ייראו עבות וגם זוהרות. לבסוף, לאחר שהשפתיים ישיגו את הצורה המושלמת שלהן, הזרקת בוטוקס תשלים את המראה המושלם והחושני על ידי הסרת הקמטים סביב הפה. השאירי לנו את מספר הטלפון שלנו ונשמח לתת לך מידע מעמיק ונרחב יותר על כל אחת מהשיטות למילוי שפתיים, ועל הזרקת בוטוקס.

החומרים המשמשים למילוי שפתיים

הטיפולים השונים מבצעים שימושים בחומרים מגוונים לצורך עיבוי שפתיים. כמובן שהחומר המתאים והטיפול הנכון יוצעו לכם על ידי הגורם המקצועי שיטפל בכם, אך באופן כללי מדובר על חומרים שונים, לרבות סיליקון, קולגן, פילורגה ועוד. רבים נוטים להאמין שגם בוטוקס משמש למילוי שפתיים אך בפועל הוא מטפל דווקא בבעיות של סימטריה ומעלים את הקמטים סביב הפה. אם מה שאת מחפשת הוא עיבוי שפתיים ו/או הזרקת בוטוקס, הרי שחשוב לדעת שטווח המחירים עבור טיפולים אלה נע בין מאות לאלפי שקלים, כמובן בהתאם לסוג הטיפול ולמספר הטיפולים הנדרש. אין ספק שגם זהותם של המטפל ושל הקליניקה הן בעלות השפעה על המחיר, אך גם אם מדובר בעלות גבוהה יותר ייתכן שעדיף יהיה להשקיע סכום מעט יותר גבוה – בתנאי שאת בטוחה שהטיפול מתבצע על ידי אדם בעל מיומנות רבה, ניסיון עשיר ואמינות בלתי מתפשרת. אל תשכחי שאת השפתיים שלך לא תוכלי (ולא תרצי) להסתיר, כך שרק עבודה מדויקת ואיכותית היא עבודה שתסכימי לקבל. התייעצי, אספי מידע, שקלי את החלופות השונות ואת המחירים המוצעים לך, ורק לאחר מכן קבלי את ההחלטה באופן שקול ורציונלי.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן