איפור קבוע בשיטת השערה

נשים רבות אינן מרוצות מגבותיהן, ישנן נשים אשר סובלות מנשירה של השערה בגבה דבר זה גורם להן ל-"חורים" בגבה עצמה. ישנן נשים השוקלות טיפול בוטוקס. בכל אופן מראה זה אינו אסתטי ובעקבות זאת פיתחו את שיטת השערה על ידי איפור קבוע.
איפור קבוע בשיטת השערה – למי מתאים?

שיטה זו מתאימה לאותם אנשים העומדים בקריטריונים הבאים:

1. גיל מתאים – מבחינה חוקית, כל האנשים אשר עברו את גיל שמונה עשרה.
2. ריפוי – אותם אנשים בעלי עור עם יכולות ריפוי גבוהות.
3. מראה חיצוני – מתאים בעיקר לאותם אנשים החושקים בשיפור המראה הטבעי, כמה שיותר מסודר ומטופל כך הרגשתם משתפרת.
שיטת השערה היא למעשה שיטה לשחזור ועיצוב הגבות באמצעות איפור קבוע. שיטה זו נקראת מיקרופיגמנטציה. בשיטה זו השחזור מתבצע על ידי ציור של שערות לאורך הגבה בהתאם לצמיחה הטבעית של הלקוחה. באמצעות שיטה זו מתקבלת תוצאה טבעית ועדינה במידה רבה.

 

איפור קבוע בשיטת השערה
איפור קבוע בשיטת השערה

אז כמה זמן זה בעצם מחזיק? זוהי שאלה שמטרידה נשים רבות לפני שהן מבצעות את התהליך. איפור קבוע מחזיק בין שנה ועד מספר שנים תלוי בסוג העור של הלקוחה, עור שמן נוטה לפלוט את הפיגמנט במידה גבוהה יותר מאשר עור יבש. ניתן לשכור את שירותיה של קוסמטיקאית מקצועית המבצעת איפור קבוע במרכז או בכל אזור אחר בארץ. זכרו כי לבחור בקוסמטיקאית מקצועית יחסוך לכן בעתיד זמן וכסף מיותר.

איך למעשה תדעו אם הטיפול מתאים עבורכן?

לפני ביצוע הטיפול במרבית המקרים אם לא בכולם הלקוחה מגיעה לייעוץ ראשוני הכולל הסבר מקיף על השיטה, סיבוכים, נזקים וכדומה. בנוסף תוך כדי הסבר ללקוחה מתאמים ציפיות על מנת להגיע לטיפול ללא הפתעות.
פרק הזמן שמומלץ להמתין בין טיפול לטיפול הוא בין שלושה שבועות לחודש, מאותה הסיבה שהעור היבש חייב להחלים לאחר ההחדרה של הפיגמנט לעור. מומלץ לא לקלף את העור ולגרום לקילופים לרדת לבד, על מנת לא להשאיר סימנים וצלקות מיותרות. בנוסף פעולה זו גורמת לצבע לחדור אל העור והשאר שם לזמן ממושך יותר. ביצוע של הפעולה החוזרת בפרק זמן קצר יותר עלולה לגרום נזקים לעור ובמקום שהצבע יחדור לעור תגרם הפעולה ההפוכה. לכן ההמתנה בין טיפול לטיפול היא קריטית.
לסיכום, לפני שאתן הולכות לבצע את התהליך יש לבדוק כי העור שלכן אכן מתאים לפעולה, המתינו בין שלושה שבועות לחודש בין הטיפול הראשון לשני, זכרו כי הצבע עלול להיפלט החוצה במידה ולא מילאתן אחר ההוראות. אמנם מדובר באיפור קבוע אך יש לחדש אותו כל כמה שנים.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן