לנצח את הגיל

נתחיל בהצהרה שאולי חלק מאיתנו כבר מאמינים בה זמן רב, אבל רבים גם עדיין לא לגמרי בטוחים: גיל הוא עניין של תחושה, וממש לא עניין של מספר. ובכל זאת, במקרים רבים נראה שהמספר קצת מצליח לנצח את התחושה, וגם כשאנחנו מרגישים צעירים ורעננים, המראה שלנו מסגיר את המספר האמיתי. למשל, הופעתם של קמטים מסביב לעיניים או לשפתיים עשויה לספר את האמת ולגלות שאנחנו לא כאלו צעירות יותר. אין ספק שמדובר בתהליך טבעי ואין בו כל פגם אסתטי, ובכל זאת אנחנו מעדיפות לראות פנים חלקות יותר, יש דרכים לעשות זאת, והמרכזית שבהן היא מילוי בוטוקס. רגע לפני שאת פונה לרופא לצורך מילוי קמטים, חשוב להבין לקראת מה את הולכת.

שומרים על המראה הטבעי

עם השנים מתחיל העור להתחיל לצבור סימנים שמסגירים את הגיל, ככל שאנחנו חשופות יותר לשמש ולזיהומים שונים מבחוץ. העור מתחיל לאבד מהגמישות שלו והקמטים מתחילים להופיע בשלושה מוקדים מרכזיים – סביב הפה, באזור המצח ועל יד העיניים. אם בעבר היינו צריכות לעבור ניתוח מתיחת פנים כדי לחזור להיראות צעירות ורעננות, הרי שעכשיו אפשר לבחור בשיטה פשוטה ונוחה יותר, שהיא שיטה של מילוי קמטים. כבר לא צריך למתוח את העור, אלא להוסיף לו חומרים שיעניקו לו בדיוק את אותה התחושה, והיתרון במילוי בוטוקס ההוא שאין שום פגיעה ברקמות הבריאות וגם לא פגיעה בעור כדי לגרום לו להיראות חלק יותר.

בוטוקס למילוי קמטים

טיפול בוטוקס – כך זה עובד

הזרקת בוטוקס היא הליך שמתבצע במרפאה. הרופא יבצע אלחוש לאזור שאליו תתבצע הזריקה, ולאחר שהחומר המאלחש יתחיל להשפיע תתבצע הפעולה של מילוי קמטים באמצעות בוטוקס. חוסר התחושה יימשך כרבע שעה לכל היותר ולאחר מכן ייעלמו הקמטים והמראה הצעיר יחזור, וזה באמת כל כך פשוט. אפשר לבחור להתמקד בכל פעם באזור אחד בלבד, או לעשות הכל בבת אחת ולצאת מהקליניקה עם כמה שנים פחות בגיל, מה שאומר שהניצחון בקרב הזה הוא שלך, ולא של הגיל! אם יש לך שאלות נוספות לגבי מילוי קמטים בכלל ולגבי הזרקת בוטוקס בכלל, השאירי לנו את הפרטים שלך ונחזור אלייך עם מידע מקיף שיעזור לך להחליט.

חומרים אפשריים למילוי קמטים

למעשה, ישנם חומרים שונים שניתן להזריק לצורך מילוי קמטים כמו סיליקון, שומן, קלציום או קולגן. לכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות, אך נראה שהחומר הבולט ביותר וזה שנעשה בו השימוש התכוף ביותר, הוא בוטוקס. הרעלן הזה נחשב לחומר שמשתק עצבים מסוימים, מה שאולי מעורר תחושת אנטי מסוימת כלפיו, אך מצד שני – זהו גם סוד היעילות שלו. זאת משום שהבוטוקס, בניגוד לחומרים אחרים, לא מנפח את האזור ולא מעודד ייצור של קולגן, אלא פשוט משתק את השריריים המקומיים, שהם אלה אשר אחראים להיווצרותם של הקמטים בעור. אם העצבים משותקים, הקמטים לא יצוצו והעור יישאר חלק. היעילות של הטיפול הזה מוכחת ולא בכדי מדובר בטיפול הכי מבוקש בתחום של מילוי קמטים. הוא מתאים לך בעיקר אם את מעוניינת להשקיע בטיפול שיפעל לטווח הרחוק ולמנוע מהקמטים לחזור. כמובן שאחד המשתנים החשובים ביותר בכל התהליך הוא בחירת הגורם שיבצע את הטיפול עצמו, וכאן חשוב מאוד לבחור באדם מקצועי ומנוסה, שמכיר היטב את תחום מילוי הקמטים בכלל ואת עולם הבוטוקס בפרט. מאחר ומילוי קמטים צריך להתבצע באופן מאוד מדויק ומקצועי, אין כל מקום לפשרה בסוגיה הזו. היי זהירה ובחרי את הטוב ביותר כדי להשיג את המראה הצעיר שאת שואפת אליו.

לייעוץ והתאמת הצעת מחיר משתלמת השאירו פרטים עכשיו!
על מנת שנוכל לספק הצעת מחיר מדויקת ככל הניתן, אנא בחרו את הטיפול הרצוי
דילוג לתוכן